گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

سرویس جدید تحلیلگر سایت گوگل

 مهم نیست که با چه زبان یا نرم افزاری وب سایت خود را طراحی می کنید. اگر دوست دارید راجع به اصول طراحی صفحات وب مطالبی را از نویسندگان سایت های معتبر خارجی یاد بگیرید می توانید این مقاله ترجمه شده را بخوانید و از آن استفاده کنید .

بهترین لایه بندی صفحه برای وب سایتهای محتوایی

اگر وب سایت دارید، سرویس جدید تحلیلگر سایت گوگل را امتحان کنید که آمار دقیق بازدیدکنندگان، نقشه جغرافیایی، مدت زمان بازدید، عمق بازدید و تعداد صفحات، میزان کلیک ماوس روی لینکهای موجود در نواحی مختلف صفحه، نام ISP و نوع خط و سرعت اتصال کاربر در اینترنت، کلمات جستجو شده و ... را به شما نشان می دهد. برای این کار لازم است حتماً حساب کاربری Gmail داشته باشید. سپس به نشانی زیر وارد شوید و به سئوالات پاسخ دهید. در نهایت کد Html به شما داده خواهد شد که باید آنرا در انتهای صفحه اصلی سایت خود درج نموده و به روز آوری نمایید. چند روز بعد به همین نشانی وارد شده و اطلاعات تحلیل شده را ببینید:

http://google.com/analytics

اگر می خواهید رتبه بندی سایت خود را در گوگل ببینید یا از سرویس شمارنده سایت استفاده کنید، با مراجعه به نشانی زیر و پاسخ به سئوالات داده شده، کدهای لازم را دریافت داشته و به صفحه خانگی سایت خود بیفزایید:

http://www.googlepagerankchecker.com

یک آنتی ویروس جدید به نام Quick Heal به بازار آمده که نشانی سایت آن www.qhl.ir است و برای دریافت نسخه رایگان می توانید به این نشانی مراجعه کنید:

http://www.quickheal.ir/downloads.asp

نظرات 1 + ارسال نظر
سپیده چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 20:20 http://computer-qatar.blogsky.com

salam mikhastam bebiban mishe baraye man ta emshab 9 ta soal dar ertebat ba darse tarahie algoritm peyda konid ke marbot be ghesmate TAGHSIM VA HAL BASHAD MAMNON MISHAM ZOOD NIAZ DARAM

سلام دوست عزیز ، لینک دو سایت خوب برای پاسخ به سوالات شما رو در اختیارتون قرار میدم امیدوارم بتونند مشکل شما رو حل کنند .
http://vajeh.ir/view/site/38.aspx
http://www.scribd.com/doc/2439707/-1

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد