گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

در ۲۴ جلسه آموزش می توانید اکشن اسکریپت را یاد بگیرید

آموزش   Action Script 

با استعانت از خداوند و با آرزوی موفقیت به دانش آموزان خوبم در این بخش از آموزش قصد دارم کمی از مطالب مربوط به کدنویسی در نرم افزار فلش پا فراتر بگذارم و در مدت ۲۴ جلسه بتوانم به صورت مختصر و مفید کد نویسی با Action Script را به شما تقدیم کنم . امیدوارم مورد توجه دانش آموزان عزیزم قرار بگیرد .                 با تشکر - محمد دلشاد


 مقدمه

اکشن اسکریپت زبان برنامه نویسی پر قدرتی است که فلش از آن استفاده می کند. آموختن اکشن اسکریپت کلید پیشرفت شما در ساختن فیلمهای فلش است . آموختن اکشن اسکریپت آسان است.

این آموزش به شما می آموزد که چگونه در اکشن اسکریپت برنامه نویسی کنید . من این مقاله ها را به بیست و چهار قسمت تقسیم کرده ام که یادگیری آن برای همه آسان باشد. اگر شما (خصوصا دانش آموزان عزیز ) این مقاله ها را با دقت خوانده و تمرین نمایید در عرض 24 جلسه کاملاَ به اکشن اسکریپت تسلط خواهید یافت.

هر درس بر پایه درس های قبلی استوار است . وقتی این مقاله ها را به پایان برسانید، قادر خواهید بود از اکشن نرم افزار فلش  استفاده کنید .

این مقاله ها به سرعت اصول و مبانی اکشن اسکریپت را به شما معرفی می کند . لازم نیست از قبل چیزی در مورد اکشن اسکریپت بدانید ، اما آشنایی با برنامه فلش ضروری است . اغلب درس ها شامل تکالیفی است که از طریق ساختن فیلمهای کوتاه فلش مطالبی را برای شما توضیح می دهند . با خواندن مطالب ، اکشن اسکریپت را فرا می گیرید . و با انجام تکالیف ، آموخته های خود را تقویت و تثبیت می کنید .

مخاطب این دروس کیست؟

این دروس برای کسانی است که می خواهند اکشن اسکریپت را فرا بگیرند. افراد زیادی در این گروه قرار می گیرند . مثلاَ ممکن است شما کسی باشید که مدتی است با فلش کار می کند اما هنوز از اکشن اسکریپت برای تعاملی کردن فیلم خود استفاده نکرده است . یا ممکن است کار با فلش را به تازگی شروع کرده اید .

پیش نیاز این دروس چیست؟

این دروس اکشن اسکریپت را تدریس می کند نه برنامه فلش را . اکشن اسکریپت زبان برنامه نویسی در فلش است . این بدان معناست که شما قبلا با برنامه فلش آشنا باشید .

ادامه دارد ...

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد