گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

تجدیدخاطره با دوستان

خیلی خوشحالم که باز هم فرصت پیش اومد تا بتونم با دوستانم در هر همه جای دنیا بخصوص دوحه سلام علیک بکنم و خاطره های گذشته رو گرامی بدارم . از وقتی به ایران اومدم همش درگیر مسائل و مشکلات زیادی بودم و نتونستم در خدمت دوستانم باشم . به هر حال من هر جا باشم به یاد شما عزیزان خواهم بود . به امید دیدار محمد

نظرات 6 + ارسال نظر
کریم پور پنج‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 17:48

با عرض سلام
جناب دلشاد خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم باز هم به وبلاگتان سر زدید بهانه ای شد تا خدمت خانم خیر خواه و امیرحسین عزیزم سلامی داشته باشم.به امیرحسین عزیز سلام مرا برسانید و بگویید که هیچ وقت محبتهای بی دریغش را فراموش نمی کنم.

خانم مربی عزیزم دوستت دارم و همیشه به یاد محبت های شما خواهم بود . مربی خوبم شما برای من مادری مهربون و نازنینی بودین که دوره پیش دبستانی را با حرفهای قشنگتون به من آموزش دادین .
خدا نگهدارتون - امیرحسین

reza شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 14:19

salam weblog jalbi daredمن در ایان هستم و از وبلاگ شما بسیار استفاده می برم و حاضر به همکاری با وبلاگ شما هستم
mer30

سلام رضا جون . خیلی خوشحالم که به وبلاگ خودتون سر زدید امیدوارم که بتونم مطالب به درد به خوری برای شما عزیزان درج کنم .
من هم حاضرم با شما دوست خوبم همکاری داشته باشم .
موفق باشید . محمد

۳۷ دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:48

salam aghay delshad.. omivaram haletoon khob bashe...mikhastam begam ma hanoz be yadetim va vasy shoma doa mikonim... ghrbanetoon 37

سلام ۳۷ عزیزم
خیلی خوشحال شدم که باز هم به وبلاگ سری زدید و از ما یاد کردید
نمی دونم چطوری از شما معذرت خواهی بکنم از بابت مسئله ای که در خرداد پیش اومد . شما اینقدر بزرگوارید که با بخشش و صداقتتون منو غافلگیر کردید . من همیشه دوستتون دارم و برای شما دعا می کنم که همیشه روزگار خوشبخت و موفق باشید .
باز ما رو فراموش نکنید و به خانواده عزیزتان سلام ما رو برسونید .
خدا نگهدار

۶۹ جمعه 25 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 21:28

سلام اقای دلشاد امیدوارم حالتون خوب باشه ما همیشه به یادتون هستم و شما رو دوست داریم خوشحالم هنوز به وبلاگ سر میزنی امیدوارم شما هم بخه یاد دانش اموزانت باشی وبرایتون ارزوی موفقیت میکنم خدانگهدار

مرسی از اینکه ابراز محبت کردید من هم برای شما عزیزان آرزوی سعادت و خوشبختی دارم . امیدوارم در هر جا که باشید موفق و سربلند باشید .

علی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 http://darham.blogsky.com

سلام
وبلاگ پرمحتوایی دارید از شما تقاضای تبادل لینک و همکاری می کنم اگر مایل بودید وبلاگ http://darham.blogsky.com را با نام "آموزش ترفندهای رجیستری و ویندوز رایگان" لینک کنید راستی یک سوال وبلاگ شما را با چه نامی لینک کنم.
درود و دو صد بدرود

سلام دوست عزیز خسته نباشید شما لطف دارید. بنده هم با نظر شما دوست عزیز موافقم می تونید با اسم computer.qatar لینک بذارید . من هم حتما پس از بازدید از وبلاگ شما لینکش رو در وبلاگم قرار میدم . موفق باشید . بدرود

۳۷ یکشنبه 24 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:05

salam aghay delshad omivaram haleton khob bashe ... ma ham khili delemon vasaton tang shodeh ,ma ba shoma khili khterehay khobi dashim va omivaram har vaght ke bekhahim az ham yad konim yadeh khobiha bbiuftim na badeha. ensha ala har jay donya bashid khobo movafaq va pirooz bashid ..ghorbanetoon 37

merci azizam , man ham hamin tor az shoma azizam khaterehyaeh khobi ro be yad daram .
hamisheh be yad shomaha khaham bood
ma ro faramosh nakonid va man ham shoma ro hich vagt faramoush nemikonam
bedroud va salamat bashiad
m.d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد