گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

دریافت سوالات کنکور فنی و حرفه ای سال 86

دانش آموزان عزیز با کلیک روی لینک زیر می توانید سوالات و پاسخنامه  سوالات کنکور سال 86 رشته کامپیوتر را به صورت پی دی اف دریافت نمایید . 

 

http://www.tebyan.net/internetschool/teachers/conquer/conquer/2008/6/24/69074.html

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا روحی شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 14:21 http://delsoookhte.blogfa.com

سلام .
ایده ی وبلاگتون جدیده . مطالب هم طوریه که ارزش داره تا بازدیدکننده زیادی داشته باشه .
با پیشنهاد تبادل لینک چطورید . این طوری وبلاگتون هم در دسترس من و هم در دسترس بازدیدکننده های من قرار می گیره . وبلاگ من هم همینطور برای شما .
اگه موافقید عنوان لینک ما
۩۞۩ روانشناسی خانمها و آقایان ۩۞۩ هست . یا می تونید به جای لینک کردن کد RSS ما رو از منوی سمت چپ وب ما کپی کرده و در وبلاگتون قرار بدید .
اطلاع بدید که عنوان پیوند شما رو چی بذارم ؟
شاداب باشید .

سلام دوست عزیز
وبلاگ شما رو دیدم واقعا مطالب جالب و خوندنی داره
ولی به نظرم تناسب جالبی بین مطالب شما و من وجود نداره
با این وجود به دوستانم پیشنهاد می کنم حتما وبلاگ شما دوست عزیز رو ببینند .
بدرود و آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد