معرفی منبع آموزشی برای درس Flash MX 2004
برای شروع کتاب خودآموز فلش MX در 24 ساعت از انتشارات غزال و مؤلف Philip Kerman منبع آموزشی مفیدی می باشد .
این کتاب برای خواننده فقط یک ایده می دهد و ابزارها و امکانات محیط فلش را به طور مختصر ومفید آموزش میدهد . برای تکمیل آموخته ها بهتر است خواننده HELP خود فلش را بخوانید و از آن استفاده کند .
متن انگلیسی help برنامه فلش خیلی راحت بوده و ساده و روان است من که از خواندن آن لذت می برم . دانش آموزان عزیز درصورت مواجه شدن با کلمات سخت می توانید از دیکشنری آنلاین http://farsidic.com استفاده کنید که لینک آنرا در وبلاگم قرار داده ام . برای هر دستوری مثالهای متعدد ذکرشده و این میتواند یادگیری را آسانتر کند .
توصیه می کنم که فلش های موجود در اینترنت را به کار ببرید و کدهای مربوط به آنها را ببینید .
برای دیدن کدهای اکشن اسکریپت فلش های .SWF ، برنامه Sothink SWF Decompiler MX 2004 را از اینترنت داونلود( اینجا) کرده ، نصب کنید این برنامه می تواند کمک بزرگی برای دانش آموزان عزیزم باشد .
سعی کنید در این زمینه بیشتر کارکنید و تنها راه پیشرفت ، دیدن فلش های مختلف و شبیه سازی آنها می باشد تا خودتون بتوانید با الگو گرفتن فلش های حرفه ای طراحی کنید . اگر با مشکلی مواجه شدید ، سعی کنید با آن مشکل کلنجار برید تا بتوانید جوابش را در لابلای کتابها و محیط فلش بیابید .
آقا helpفارسی گیر نمیاد؟
help فارسی نداره شما باید خودتون help انگلیسی رو ترجمه کنید .