گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

گروه آموزش کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر

این وبلاگ توسط گروه کامپیوترشاخه کاردانش راه اندازی شده وبه معرفی و آموزش استانداردهای شاخه کاردانش می پردازد.

سرپرستی محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران درقطرو بحرین

با عنایت و توجه بی شائبه سرپرستی محترم مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر و بحرین در جهت تجهیز مدارس به سخت افزار و نرم افزار و در راستای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی ، این وبلاگ توانسته است بین مخاطبان خود رابطه خوبی برقرار کند ، به طوری که بیشتر مطالب و مسائل درسی از طریق این وبلاگ انجام می گیرد . امید است سرپرستی های سایر مدارس ایران در خارج از کشور با همکاری های خود، ما را در جهت شناساندن وبلاگ به همکاران و دانش آموزان یاری نمایند .


بسمه تعالی

همکار گرامی جناب آقای محمد دلشاد

سلام علیکم

شب گذشته هنگام مرور مطالب مربوط به فعالیتهای مدارسمان در سایت Google ناگهان وبلاگ گروه کامپیوتر مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر مطالب مفید ومتنوع آن نظرم را به خود جلب کرد .

تصمیم گرفتم از طریق این یادداشت مراتب خرسندی و تبریک خود را به همکاران و دانش آموزان بویژه همکاران تلاشگر گروه کامپیوتر و دانش آموزان عزیز شاخه کاردانش اعلان دارم و از اینکه شاهد به ثمر نشستن برنامه ها و فعالیت ها در راستای توسعه و گسترش استفاده از دانش روز و فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی مدارسمان هستیم خوشحالم .

بر تلاش و همت شما و همکاران عزیزتان دست مریزاد گفته ، توفیقات روز افزون شما را در خدمت به ایران زمین مقیم قطراز خداوند منّان خواستارم .

برادر شما  - مهدی مرجانی

سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر و بحرین

۱۳۸۶/۱۱/۲۹

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد